Etykieta i obyczaje biznesowe na Bliskim Wschodzie
Do kogo kierowane jest szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest dla przedsiębiorców współpracujących lub planującym rozpocząć współpracę z rynkiem arabskim oraz są zainteresowani rozwijaniem efektywnych kontaktów biznesowych z partnerami z Bliskiego Wschodu.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy umożliwiającej swobodne nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych i negocjacji handlowych w świecie arabskiego biznesu.
Program szkolenia:
Szkolenia, które przygotowujemy dla naszych Klientów są dostosowane do indywidualnych potrzeb, które omawiamy szczegółowo z każdym Klientem.
Poniżej przykładowy program szkolenia:
I. Podstawowe zagadnienia nt. rynku arabskiego
- Ogólna charakterystyka rynku arabskiego
- Różnice kulturowe
- Rola religii w biznesie
- Obyczaje i etykieta biznesowa
- Sposób prowadzenia rozmów i negocjacji
- Odbiór Polaków przez Arabów
II. Działalność na rynku arabskim, szanse i zagrożenia
- Podstawowe kanały dystrybucji
- Sposoby pozyskiwania partnerów biznesowych
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- Metody promocji towarów i usług
- Wprowadzenie produktu na rynki arabskie
- Wiarygodność partnerów handlowych
III. Aspekty prawne oraz podstawowe formy prowadzenia działalności
- Rodzaje spółek
- Cła i polityka celna
- Zawieranie umów handlowych